ارتباط با کارشناسان پرستار برتر (مشاوره رایگان)
خدمات پرستاری

خدمات پرستاری در منزل شامل چیست؟

خدمات پرستاری در منزل طیف وسیعی از خدمات مراقبت های بهداشتی را در بر می گیرد که به راحتی در منزل شما قابل اجرا است. خدمات پرستاری برای مراقبت در منزل معمولاً ارزان ‌تر از بیمارستان‌ها و خانه‌ های سالمندان است، در حالی که به اندازه مراقبت‌های پزشکی ارائه شده در بیمارستان یا خانه سالمندان مؤثر است.

یک سرویس پرستاری در خانه، مراقبت های پرستاری شخصی را در خانه ارائه می دهد، همانطور که در یک بیمارستان معمولی ارائه می شود، در حالی که نسبت به بیمار دلسوزتر است و در خانواده بیمار ادغام می شود و پیوند عاطفی با بیمار و خانواده او ایجاد می کند.

علل درد پا در کودکان چیست؟ بیشتربخوانید

خدمات پرستاری ارائه شده در منزل پرستاران مجرب، فیزیوتراپیست ها و کاردرمانگران از جمله سایرین ارائه می شود و به این ترتیب شما نباید نگران کیفیت خدمات ارائه شده توسط پرستار خانگی باشید.

امروزه مردم درک بهتری نسبت به مراقبت های بهداشتی در منزل یا خدمات پرستاری در خانه پیدا کرده اند که اساساً مراقبت های پرستاری ماهر است در حالی که اصطلاح مراقبت در منزل به خدمات مراقبت های غیرپزشکی مانند مراقبت شخصی و همراهی و نظارت اشاره دارد.

مراقبت های پرستاری کوتاه مدت

پرستاران کوتاه مدت خدمات پرستاری را برای 14 ساعت یا یک دوره خاص ارائه می دهند. مراقبت‌های پرستاری کوتاه ‌مدت مراقبت‌های پزشکی موقت پس از جراحی، آسیب یا سایر شرایط پزشکی است که انتظار می‌ رود بهبود یابد.

تخصص: واکسیناسیون در منزل، تزریق در منزل، نوار قلب در منزل، پانسمان یا مراقبت از زخم در منزل.

 

مراقبت های پرستاری طولانی مدت

پرستاران طولانی مدت خدمات پرستاری را برای 1224  ساعت ارائه می دهند. مراقبت‌های پرستاری طولانی ‌مدت مجموعه‌ ای از مراقبت‌های پزشکی، فیزیکی و جراحی برای رفع نیازهای جسمی، اجتماعی و عاطفی افرادی است که به طور مزمن بیمار یا ناتوان هستند.

تخصص: مراقبت از ونتیلاتور در منزل، مراقبت از تراکئوستومی در منزل، مراقبت از بستر بستر، مراقبت از کاتتر، مراقبت از انفوزیون، مراقبت از لوله رایل، مراقبت از خطوط IV

پرستاران در منزل

پرستاران به فعالیت های روزانه بیماران نیازمند رسیدگی می کنند. آنها مراقبت های حمایتی را ارائه می دهند. با این حال، آنها مجاز به انجام هیچ گونه اقدام پزشکی نیستند.

تخصص ها: مراقبان، مراقبت های حمایتی، مراقبت از بیماران مسن، مراقب، کمک در فعالیت های روزانه

خدمات پرستاری در منزل در نزدیکی شما

با در دسترس بودن خدمات پرستاری در منزل، دیگر نیازی به استرس در مورد مراجعه به کلینیک یا بیمارستان و تشدید آسیب ندارید. فقط خدمات پرستاری را در نزدیکی خودتان گوگل کنید و با پرستاران واجد شرایط و با تجربه در منزلتان قرار ملاقات بگذارید. شما بهترین پرستاران آموزش دیده را دریافت خواهید کرد تا به شما کمک کنند تا در اسرع وقت به زندگی عادی خود بازگردید.

سوالات متداول

کارهایی که یک پرستار در منزل انجام می دهد چیست؟

پرستار آموزش دیده می تواند به شما در مراقبت های پس از جراحی، تراکئوستومی، کاتتریزاسیون ادرار، برداشتن بخیه، مراقبت از زخم، تزریق، تزریق اکسیژن، انفوزیون IV و موارد دیگر به شما کمک کند.

هر چند وقت یک بار یک پرستار به من مراجعه می کند؟

تعداد دفعات ویزیت های پرستاری بسته به نیاز بیمار و برنامه درمانی متفاوت است.

آیا می توانم از خدمات پرستاری 12 ساعته یا 24 ساعته استفاده کنم؟

بله، ما خدمات پرستاری 12 ساعته و 24 ساعته را در منزل برای بیماران نیازمند ارائه می دهیم.

پرستاران پرستار برتر چقدر واجد شرایط هستند؟

همه پرستاران ما به صورت حرفه ای آموزش دیده و دارای گواهینامه هستند. همچنین اکثر پرستاران ما تجربه ICU دارند.

سخن پایانی 

در مقاله امروز سایت پرستار برتر سعی کردیم از خدماتی که موسسه پرستاری ما می تواند به شما مخاطبان عزیز ارائه دهد صحبت کنیم، اگر مایل به گرفتن پرستار بیمار یا کودک و در شاخه های مختلف بودید می توانید با ما در ارتباط  باشید و ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

جستجو
دسته‌ها

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *