ارتباط با کارشناسان پرستار برتر (مشاوره رایگان)

پرستار در منزل؛ خدمات پرستاری در منزل از کودکان، سالمندان و بیماران

مرکز پرستار برتر با پرستاران و نیروهای متخصص، بهترین خدمات پرستاری و مراقبتی در منزل را با قیمت مناسب و کیفیت عالی ارائه می‌کند.

پرستار شبانه‌روزی و پاره‌وقت سالمندان

پرستار شبانه‌روزی و پاره‌وقت کودک

پرستاری شبانه‌روزی و پاره‌وقت بیمار

مددجویان بسیاری در تهران حضور دارند که به خدمات پرستاری در منزل نیاز دارند؛ سالمندانی که با کمک پرستار در منزل می‌توانند با حفظ استقلال و آرامش خاطر در منزل شخصی خود زندگی کنند، کودکانی که ساعاتی در طول روز درکنار والدینشان نیستند و با حضور پرستار کودک به تمام اموراتشان رسیدگی می‌شود و در نهایت بیمارانی که قصد ماندن در محیط شلوغ و آلوده بیمارستان را ندارند و ترجیح می‌دهند با کمک پرستار بیمار در منزل نگهداری شوند.
جهت کمک به این مددجویان، شرکت خدمات پرستاری پرستار برتر، با سال‌ها تجربه در حوزه نگهداری، مراقبت و پرستاری در منزل از این افراد، کاملا به شرایط ویژه و نیازهایشان آگاه است و مفتخر است تا در کنارشان باشد.
خدمات پرستاری در منزل پرستار برتر

 

انواع خدمات پرستار در منزل تهران پرستار برتر

طیف وسیعی از افراد در جامعه نیازمند استخدام پرستار در منزل هستند، پرستار برتر با توجه به نوع نیاز شما برای مراقبت و دیگر شرایط مختص به خودتان، پرستار متخصص در همان زمینه را برایتان ارسال می‌کند. به طور کلی خدمات پرستاری در منزل تهران به 3 دسته تقسیم می‌شوند:

  1. مراقبت از سالمند
  2. نگهداری ازکودک
  3. پرستاری از بیمار

پرستاری سالمند

از آن‌جایی که با افزایش سن و ضعف‌های جسمانی، سالمندان در انجام بسیاری از امور خود ناتوان می‌شوند و فرزندانشان در بسیاری از موارد به دلیل مشغله فراوان یا عدم دانش مسائل پزشکی و نیازهای دوران سالمندی، توانایی نگهداری از آنان را ندارند؛ گزینه استخدام پرستار سالمند بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد. پرستاران سالمندان افرادی با دانش و مهارت‌های پزشکی هستند که با مسائل و بیماری‌های دوران پیری آشنا هستند و می‌توانند بهترین کیفیت را در ارائه خدمات نگهداری از سالمند ارائه دهند.

پرستار کودک

گاهی والدین به دلیل مشغله‌های کاری، نمیتوانند در تمام طول روز در کنار فرزندانشان باشند؛ این درحالی است که نمی‌توان نیازهای حیاتی کودکان و نوزادان و همچنین نیازهای روحی و روانی آنان مانند بازی و سرگرمی را نادیده گرفت. حضور پرستار کودک در منزل برای این دسته از کودکان سبب می‌شود تا آن‌ها خلا عدم حضور والدین در ساعاتی از روز را کمتر احساس کنند؛ همچنین والدین نیز آرامش خاطر بیشتری از برطرف شدن مسائل بهداشتی و مراقبتی کودکانشان دارند.

پرستار بیمار

گاهی بیماران مرخص شده از بیمارستان، همچنان به مراقبت‌های پزشکی در منزل احتیاج دارند؛ از آنجا که ارائه خدمات بالینی امری تخصصی است، گزینه مناسب بعدی مراقبت از بیمار در منزل توسط پرستار بیمار است. پرستاران بیمار در منزل، خدماتی مانند تعویض بانداژ، تمرینات فیزیوتراپی، انجام تزریقات و به طور کلی نگهداری از بیمار در ساعات منعطف به صورت ساعتی، روزانه و شبانه‌روزی ارائه می‌کنند.

 

وظایف پرستار در منزل چیست؟

مراقبان و پرستاران فعال در هر حوزه مراقبت از هر قشری در جامعه، دایره وظایف و خدماتی دارند که قبل از شروع به کار با شما هماهنگ می‌کنند؛ البته نوع نیاز شما به خدمت‌رسانی نیز در تعیین وظایف آن‌ها تاثیرگذار است. خدمات پرستاری در منزل میتواند شامل مواردی مانند: خدمات بالینی، مراقبت‌های شخصی، مسائل بهداشتی، نظارت بر مصرف دارو، خانه‌داری، تهیه غذا و غیره می‌شود.
وظایف پرستار در منزل
برخی از خدمات پرستار در منزل به شرح زیر است:

  • نظافت عمومی و کمک به استحمام.
  • پیاده‌روی همراه سالمندان.
  • پخت غذاهای سالم و مناسب با رژیم غذایی فرد تحت مراقبت.
  • نظارت بر مصرف انواع دارو‌ها.
  • توجه به سلامت روانی از طریق برقراری ارتباط دوستانه.
  • ارائه مراقبت‌های شبانه.
  • کنترل علائم حیاتی.
  • پیشگیری از بیماری.

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان درخصوص استخدام پرستار در منزل با کارشناسان ما در پرستار برتر تماس حاصل فرمایید.

چه کسانی نیاز به پرستار در منزل دارند؟

هدف از مراقبت در منزل درمان بیمار در محیط منزل و با سرعت بیشتر است. استفاده از خدمات پرستار در منزل برای سالمندان، کودکان و سایر گروه‌های سنی که نیاز به مراقبت تخصصی دارند استفاده می‌شود.

مزایای استخدام پرستار در منزل

استخدام پرستار در منزل مزایای فراوانی دارد که در ادامه به شرح چند مورد خواهیم پرداخت:

  • افزایش سرعت در روند بهبود بیماری‌ها و احتمال پایین ابتلا به بیماری‌های عفونی نسبت به شرایط مراقبت در خانه سالمندان.
  • کاهش هزینه‌های نگهداری از افراد سالمند و بیمار نسبت به دیگر مراکز پزشکی و نگهداری، مانند بیمارستان و خانه سالمندان.
  • محیط زندگی فرد بسیار تمیز‌تر و مرتب‌تر از بیمارستان و خانه سالمندان است.
  • خدمات نگهداری از بیمار و سالمند به صورت اختصاصی و با توجه و مراقبت بیشتری همراه است.
  • پرستار در منزل بر ساعت و دوز مصرفی دارو نظارت دارد.

برای دریافت مشاوره رایگان جهت استخدام پرستار در منزل مناسب با شرایط خودتان، با کارشناسان ما در موسسه خدمات پرستاری پرستار برتر در تماس باشید.

قیمت حقوق پرستار در منزل چقدر است؟

قیمت پرستار در منزل تحت عوامل متفاوتی تعیین خواهد شد؛ شرایطی مانند زمینه تخصصی پرستار (مراقبت از بیمار، کودک یا پرستاری سالمند)، مدرک تخصصی و سطح تحصیلات پرستار، سوابق کاری مرتبط، نوع عقد قرارداد (استخدام پرستار در منزل به صورت ساعتی، روزانه یا شبانه‌روزی) و همچنین، نیاز شما و شرایط جسمانی فرد تحت مراقبت از عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت پرستار در منزل می‌باشند.
استخدام پرستار از طریق شرکت‌های معتبر خدمات پرستاری در منزل مانند پرستار برتر این مزیت را دارد که تعرفه تعیین حقوق و دستمزد پرستار در منزل، مبلغ مشخصی دارد و طبق تعرفه‌های قانونی تعیین می‌شوند.

پرستار برتر چگونه بهترین شرکت خدمات پرستاری در تهران است؟

موسسه خدمات پرستاری پرستار برتر با مجوز رسمی از وزارت بهداشت کشور، اقدام به استخدام پرستاران با مدارک تحصیلی مرتبط و سابقه کاری درخشان در امر مراقبت و نگهداری در منزل از بیمار، پرستاری از سالمند و پرستاری از کودک نموده، تا بتواند بالاترین سطح خدمات پرستاری و مراقبتی را به مددجویان عزیز ارائه دهد. ساعات و شرایط استخدام هر یک از پرستاران مورد نیاز در منزل منعطف بوده و شما می‌توانید به صورت روزانه، ساعتی و شبانه‌روزی (نیمه وقت یا تمام وقت) اقدام به استخدام پرستار در منزل نمایید.

در شرکت‌های معتبر اعزام پرستار به منزل در تهران، تعرفه حقوق و دستمزد پرستاران براساس مصوبات قانونی و با نرخی مشخص تعیین می‌شوند. علاوه بر این، پشتیبانی کارشناسان ما در پرستار برتر به صورت 24 ساعته بوده و شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز، با بخش پشتیانی ما در ارتباط باشید؛ همچنین کارشناسان پرستار برتر به طور مستمر بر روند کار و کیفیت خدمات پرستاران نظارت دارند تا شما به بالاترین سطح کیفیت خدمات پرستار در منزل دسترسی داشته باشید. برای دریافت مشاوره رایگان جهت استخدام پرستار در منزل با مشاوران ما در پرستار برتر در تماس باشید.

سوالات متداول

هزینه پرستار در منزل، براساس مواردی چون: نوع مراقبت درخواستی، ساعات نیاز به حضور پرستار، جزئیات انتظارات از پرستار در منزل و میزان تخصص پرستار تعیین می‌شود. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت‌ها با کارشناسان ما در پرستار برتر در تماس باشید.

پس از تماس شما با کارشناسان خبره ما و شرح و ثبت درخواست خود جهت استخدام پرستار در منزل، مراحل اعزام پرستار در اسرع وقت انجام خواهد شد.

به طور کلی پرستار در منزل، خدمات نگهداری و مراقبت از مددجو را براساس نیاز وی ارائه می‌دهد. این خدمات می‌تواند شامل موارد رسیدگی به بهداشت و نظافت شخصی، انجام امور منزل و آشپزی، هم‌نشینی و مصاحبت با سالمندان، انجام مراقبت‌های پزشکی برای بیماران و تامین نیازهای کودکان باشد.

بله؛ شما میتوانید پرستار مورد نظرتان را برای مراقبت از سالمند، بیمار یا کودکان به صورت پاره‌وقت یا تمام وقت، استخدام کنید. در موسسه پرستار برتر، اعزام پرستار به صورت ساعتی، روزانه و شبانه‌روزی انجام می‌شود.

خیر؛ با آنکه بهیاران با برخی مراقبت‌های پزشکی و خدمات پرستاری آشنایی دارند؛ اما در بسیاری از موارد جهت نگهداری و مراقبت از بیماران، سالمندان یا حتی کودکان نیاز به خدمات تخصصی‌تر پرستاری است.

در موسسه پرستار برتر خدمات مراقبت و پرستاری به سالمندان کم‌توان، بیمارانی که در منزل نگهداری می‌شوند و کودکانی که به دلیل بیماری یا مشغله والدین نیاز به پرستار دارند، ارائه می‌شود.

به محض تماس شما با کارشناسان ما در پرستار برتر و ثبت درخواست استخدام پرستار در منزل، روند جست‌وجو و اعزام پرستار مناسب شما شروع می‌شود. روند اعزام پرستار درخواستی در اسرع وقت صورت می‌گیرد.

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *