ارتباط با کارشناسان پرستار برتر (مشاوره رایگان)
چرا باید پرستار کودک بگیریم؟

چرا باید پرستار کودک بگیریم؟

شکی نیست که داشتن یک پرستار بچه تا حد زیادی برای والدین مفید است نگهداری از کودک می تواند به والدین انعطاف پذیری کار، توانایی تقویت رابطه شما با شریک زندگی، آرامش، ثبات و شاید مهمتر از همه، آرامش خاطر را برای والدین ارائه دهد. اما استخدام پرستار کودک چه سودی برای فرزندان شما دارد؟

1-تعامل با بزرگسالان دیگر

کودکان خردسال بیشتر آنچه را که درباره بزرگسالان می‌دانند از والدین و سایر اعضای خانواده مانند پدربزرگ و مادربزرگ، عمو و عمه می‌آموزند. این بدان معنی است که آنها تا زمانی که به سن مدرسه نرسند فرصت زیادی برای تعامل با بزرگسالان با پیشینه ها، تجربیات، مهارت ها و فلسفه های مختلف ندارند. حتی زمانی که کودکان در مدرسه هستند، اغلب تنها تعامل آنها با بزرگسالان غیر خانواده معلمان و دیگر شخصیت‌های مستبد هستند.ارتباط برقرار کنند. بعلاوه، اگر فرزند شما در جوانی به ملاقات و گفتگو با بزرگسالان غیر خانواده عادت داشته باشد، احتمالاً بعداً در نوجوانی قادر خواهد بود خود را بالغ و حرفه ای کند.

2-توجه فردی

برخلاف سایر خدمات مانند مهدکودک یا در مدرسه، پرستاران کودک می‌توانند بدون رقابت، توجه فردی زیادی به کودک شما ارائه دهند. این نه تنها به این معنی است که کودک شما می‌تواند مراقبت‌هایی را دریافت کند که برای او راحت‌تر و مناسب‌تر است، بلکه به این معنی است که اگر کودک شما نیاز به مراقبت بیشتری داشته باشد، می‌تواند آن را دریافت کند.

3-آسایش خانه

یکی از مزایای بزرگ پرستار بچه این است که به شما مراجعه می کنند. این یک برد-برد هم برای شما و هم برای فرزندتان است، زیرا در وقت شما صرفه جویی می کند و راحتی و آرامش را برای فرزندتان فراهم می کند تا در جایی باشد که خیلی با آن آشنا است مانند خانه خودش. کودک شما می تواند تمام برنامه ها و برنامه های روزمره خود را که برای رشد کودک مهم هستند، حفظ کند.

4-کاهش زمان استفاده از وسایل دیجیتالی

پرستار کودک ما پرستارانی با کیفیت هستند که تعاملی و آموزشی هستند، با توجه به اینکه ما در دیگر جاها پرستارانی را داریم که فقط تلویزیون را برای کودک شما روشن می کنند. زمانی که کودک شما با پرستار کودک ما زمان می گذراند به طور منفعلانه با وسایل دیجیتالی زمان را نمی گذراند، بلکه به طور فعال در یک فعالیت در داخل یا خارج از منزل شرکت می کند. این نه تنها از نظر رشد مغزی برای فرزند شما بهتر است، بلکه از نظر سلامت و تندرستی او نیز بهتر است.

5-زبان دیگری یا درباره فرهنگ دیگری می آموزند

پرستاران کودک ما می توانند درباره زبان های دیگر علی الخصوص انگلیسی نکاتی را به فرزند شما بیاموزند یا درباره موضوعات و فرهنگ های متفاوت به آن ها آموزش دهند. بسیاری از پرستاران کودک پرستار برتر تجربیات گسترده‌ای در زمینه آموزش های فرهنگی و هنری دارند و می‌توانند تجربه‌ ای بین فرهنگی و جدید را به فرزند شما ارائه دهند که یافتن آن در جاهای دیگر دشوار است. زمانی که کودک شما با پرستار کودک پرستار برتر می گذراند، زمان ارزشمندی است که در آن کودک شما این فرصت را دارد که یک زبان جدید، یک فرهنگ جدید را بیاموزد و مهمتر از همه یاد بگیرد که چگونه با افراد با فرهنگ های مختلف ارتباط برقرار کند. اینها تجربیات و مهارت هایی هستند که بدون شک به فرزند شما در طول عمر طولانی خود کمک خواهند کرد، زیرا او در این دنیای به طور فزاینده جهانی شده حرکت می کند.

6- سرگرمی ها/مهارت های جدید به دست می آورد

پرستاران کودک می توانند این فرصت را برای فرزند شما فراهم کنند تا چیزهای جدید را امتحان کند و سرگرمی ها و مهارت های جدیدی کسب کند. تمرین‌های ورزشی کودکان و سایر فعالیت‌های فوق‌ درسی می ‌تواند برای والدین شاغل سخت باشد، زیرا زمان‌های ناخوشایند و غیرقابل انعطافی برای تحویل و رها کردن آن‌ها وجود دارد. اما با داشتن یک پرستار بچه، کودک شما می تواند شروع به گذراندن آن کلاس های رقص کند یا به تیم شنا بپیوندد که همیشه می خواست امتحان کند. علاوه بر این، خود پرستاران کودک دارای طیف وسیعی از مهارت‌ها و سرگرمی‌ها هستند که می‌توانند با فرزند شما به اشتراک بگذارند و فرصت‌های متعددی را برای کودک شما ایجاد می‌کنند تا افق‌های فعالیتی خود را گسترش دهد!

توصیه آخر

در مجموعه پرستار برتر، ما متعهد هستیم که تمام نیازهای مراقبت از کودک شما را برآورده کنیم و در عین حال مزایای داشتن یک پرستار کودک را برای شما آورده ایم پس اگر تمایل به اعزام پرستار کودک به منزلتان را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.

جستجو
دسته‌ها

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *