ارتباط با کارشناسان پرستار برتر (مشاوره رایگان)
پرستار در منزل

پرستار در منزل شامل چه خدماتی می شود؟

با در دسترس بودن خدمات پرستار در منزل ، دیگر نیازی به استرس در مورد مراجعه به کلینیک یا بیمارستان و تشدید آسیب ندارید. شما بهترین پرستاران آموزش دیده را می توانید به کار بگیرید تا به شما کمک کنند تا در اسرع وقت به زندگی عادی خود بازگردید.

چه زمانی به ما نیاز دارید؟

هدف اصلی خدمات پرستار در منزل ، درمان بیماری یا آسیب است. خدمات پرستار در منزل معمولاً شامل مراقبت از زخم برای زخم های فشاری یا زخم جراحی، آموزش بیمار و مراقب، درمان وریدی یا تغذیه، تزریق، درمان های توانبخشی و نظارت بر بیماری های جدی و وضعیت سلامت ناپایدار است.

چگونه باید با کودک پرخاشگر رفتار کنید؟ بیشتربخوانید

واکسیناسیون:

در خانه واکسن بزنید و از بیماری های عفونی در امان بمانید. ما واکسیناسیون H1N1، تیفوئید، پنومونی، هپاتیت و موارد دیگر را توسط پرستاران واجد شرایط برای مراقبت در منزل ارائه می‌کنیم.

مراقبت های بعد از جراحی:

مراقبت های پس از جراحی بسیار مهم است و شامل همه چیز از مدیریت درد و تغذیه تا مدیریت تنفس و مدیریت مایعات می شود. تحت مراقبت پرستاران ما زودتر خوب شوید، پرستاران به شما در تمام این موارد در آسایش خانه کمک خواهند کرد.

مراقبت از کاتتریزاسیون ادرار:

پرستاران ما به خوبی آموزش دیده اند و می توانند به شما در روند مراقبت از کاتتریزاسیون ادرار در خانه کمک کنند. قرار دادن کاتتر، برداشتن کاتتر یا شستشوی مثانه

پانسمان زخم:

آیا می دانستید که روند بهبودی بسته به نوع زخم متفاوت است؟ پرستاران ما در رسیدگی به انواع زخم‌ها، زخم‌های پس از عمل جراحی، زخم‌های عفونی و زخم‌های فشاری مجرب هستند و بر این اساس، مراقبت‌های مناسب از زخم را برای بهبودی سریع‌تر ارائه می‌دهند.

اداره اکسیژن:

تجویز اکسیژن در شرایط حاد و مزمن مانند تروما، خونریزی، شوک، تنگی نفس، بیماری ریوی و موارد دیگر مورد نیاز است. اگر در این به یکی نیاز دارید وحشت نکنید. با ما تماس بگیرید و یک پرستار بگیرید و  در حالی که او کارهای ضروری شما را انجام می دهد، بنشینید.

تزریق:

از دردسر سفر و ساعت طولانی بیمارستان برای یک فرآیند جزئی مانند تزریق یا انفوزیون IV خود را نجات دهید. فقط یک پرستار را با ما رزرو کنید و یک پرستار باتجربه را برای انجام تزریق یا انفوزیون IV خود بگیرید.

چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟

پرستاران خانگی ما در ارائه خدماتی مانند :

مراقبت های بعد از جراحی

نگهداری از سالمندان

مراقبت های مزمن

تراکئوتومی

مراقبت از کاتتریزاسیون ادرار

مراقبت از زخم

تزریق، و انفوزیون IV

مراقبت از دیابت

علاوه بر این، آنها همیشه توسط یک پزشک ارشد نظارت می شوند. با دریافت مراقبت 12/24 ساعته از پرستار خانگی و باتجربه در منزل خودتان بهره مند شوید.

مزایای مراقبت پرستار در منزل چیست؟

مزایای مراقبت های بهداشتی در خانه بسیار است. مراقبت پرستاری در منزل علاوه بر راحت بودن نسبت به بستری شدن در بیمارستان یا آسایشگاه، به بهبودی زودتر بیمار نیز کمک می کند، زیرا مشخص شده است که افراد در محاصره شدن در کنار عزیزانشان تمایل دارند زودتر از بیماری یا بیماری خود بهبود یابند.

همچنین از رژیم غذایی و تغذیه پشتیبانی می کند. پرستاران مراقبت های بهداشتی در منزل می توانند در غیاب شما برای حمایت از بیمار حضور داشته باشند.

این مراقبت های پرستاری حرفه ای آسایش را به خانه و زندگی شما می آورد.

مراقبت پرستاری در منزل همچنین به مدیریت شرایط سلامت مزمن برای جلوگیری از بستری شدن غیر ضروری در بیمارستان کمک می کند.

خدمات پرستاری مراقبت در منزل همچنین به ارائه مراقبت های بهبودی در منزل پس از بستری شدن در بیمارستان به دلیل بیماری یا آسیب کمک می کند.

تمرکز و پشتیبانی یک روی یک را ارائه می دهد.

مشتریان نتایج سلامت بهتری دارند.

مدیریت دارویی را ارائه می دهد.

از خدمات مراقبت پرستاری در خانه چه انتظاری داریم؟

پرستاری در منزل تنها پس از توصیه پزشک شروع می شود و برای بیمار مهم است که به اندازه پزشک به پرستار خانگی مراجعه کند. خدمات پرستاری همانطور که قبلاً ذکر شد توسط پرستاران مجرب و باتجربه ارائه می شود که به حمایت های پزشکی مداوم و مراقبت های توانبخشی کمک می کنند.

مراقبت های اولیه پزشکی که می توان از یک دستیار پرستار انتظار داشت به شرح زیر است:

پرستاران مراقبت در منزل از طرف خود رژیم غذایی بیمار را بررسی می کنند، فشار خون، دما، ضربان قلب و تنفس را اندازه گیری می کنند.

به طور مرتب بررسی کنید که آیا بیمار به درستی از نسخه و سایر درمان ها پیروی می کند یا خیر

در مورد سلامتی خود و هر نوع درد تجربه شده پرس و جو کنید

بررسی ایمنی بیمار در خانه، اینکه آیا تجهیزات پزشکی برای مراقبت از بیمار مورد نیاز است یا خیر و امکان سنجی آن در خانه

به بیمار در مورد مراقبت از خود آموزش دهید و از همه مهمتر به طور مرتب با پزشک هماهنگ کنید تا یک دوره مراقبت بهداشتی مناسب را ارائه دهید.

سخن پایانی

در مقاله امروز سایت پرستار برتر سعی کردیم از خدماتی که موسسه پرستاری ما می تواند در منزل می تواند به شما مخاطبان عزیز ارائه دهد صحبت کنیم، اگر مایل به گرفتن پرستار بیمار ، پرستار کودک ، پرستار سالمند و در شاخه های مختلف بودید می توانید با ما در ارتباط  باشید و ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

جستجو
دسته‌ها

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *